Regulamin

Regulamin świadczenia usług przez MR. POLERKA CAR STUDIO

Prosimy o zapoznanie się z tym regulaminem przed skorzystaniem z naszych usług.

Niniejszy regulamin określa zasady i warunki korzystania z usług Studia Detailingu MR. POLERKA CAR STUDIO Tomasz Rosiak z siedzibą przy ulicy Butrymów 4, 05-270 Marki. (NIP: 1251714430)

Definicje

  1. MR.POLERKA CAR STUDIO Tomasz Rosiak – zwane dalej Studio oznacza przedsiębiorstwo prowadzące usługi detailingu samochodowego, mieszczące się pod adresem wskazanym powyżej.
  2. Klient – osoba fizyczna lub prawna, korzystająca z usług Studio.
  3. Usługi Detailingu – wszelkie usługi związane z czyszczeniem, pielęgnacją i renowacją samochodów oferowane przez Studio.

I. Ogólne

  1. Zlecenie przez Klienta świadczenia usług mycia, czyszczenia, kosmetyki samochodowej itp. usług ujętych w cenniku Studia jest równoznaczne z oświadczeniem Klienta, że zapoznał się i akceptuje postanowienia niniejszego Regulaminu.
  2. Studio jest czynne od poniedziałku do piątku od godziny 8:00 do 18:00 oraz w soboty od godziny 8.00 do 16.00.
  3. Umawianie wizyt, świadczenie usług i odbieranie samochodów odbywa się w godzinach pracy Studia.
  4. Studio świadczy usługi dla następujących typów pojazdów: samochodowy osobowe, terenowe, vany, samochody dostawcze, łodzie, skutery, motocykle, skutery wodne o wysokości nie większej niż 2400 cm.
  5. Usługi wykonujemy po wcześniejszym ustaleniu zakresu usług oraz jej wycenie z Klientem.
  6. Pełny zakres usług myjni oraz obowiązujące ceny tych usług wyszczególnione są w Cenniku.

II. Rezerwacje i płatności

  1. Klient może dokonać rezerwacji usług Studio poprzez kontakt telefoniczny, emailowy lub osobiście.
  2. Ceny podane w Cenniku są cenami minimalnymi. Wycena usługi uzależniona jest od marki i modelu pojazdu oraz od jego stanu. Studio zastrzega sobie prawo do zmiany ustalonej wysokości opłat za usługi. W przypadku takiej zmiany, Klient zostanie o tym poinformowany przed dokonaniem usługi.

III. Odwołania i zmiany terminów

  1. Klient może dokonać zmiany terminu najpóźniej 24 godziny przed ustaloną rezerwacją usługi Detailingu za zgodą Studio. W przypadku odwołania usługi przez Klienta, Studio może zastosować odpowiednie opłaty lub zatrzymać część wpłaty jako pokrycie kosztów związanych z przygotowaniem do usługi.
  2. Klient, który nie stawi się po odbiór auta zostanie obciążony za parking kwotą 100 zł za każdą dobę. Opłata zostanie naliczona po 24 godzinach od terminu odbioru pojazdu.
  3. Studio zastrzega sobie prawo do odwołania lub zmiany terminu usługi z przyczyn niezależnych od siebie. W takim przypadku Studio zobowiązuje się do powiadomienia Klienta i zaproponowania nowego terminu lub zwrotu wpłaty.

IV. Warunki świadczenia usług

  1. Studio podejmuje wszelkie starania, aby usługi Detailingu były świadczone z należytą starannością i profesjonalizmem. W przypadku jakichkolwiek szkód lub strat wynikających z niewłaściwego wykonania usługi Detailingu, Studio podejmie działania mające na celu naprawienie wyrządzonej szkody, jednakże nie ponosi odpowiedzialności za szkody pochodzące z wadliwego stanu pojazdu przed usługą.
  2. Klient zobowiązuje się dostarczyć wszystkie niezbędne informacje na temat pojazdu, takie jak stan techniczny, informacje o specjalnych wymaganiach czy wrażliwych elementach, aby umożliwić Studio prawidłowe świadczenie usług. Studio nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z braku lub nieprawidłowych informacji przekazanych przez Klienta.
  3. Klient jest zobowiązany poinformować pracownika myjni o nietypowym wyposażeniu pojazdu zamocowanym do nadwozia.
  4. Klient przed pozostawieniem pojazdu w Studio powinien poinformować pracowników Studio o wadach, uszkodzeniach pojazdu, braku w wyposażeniu. W przypadku braku takich informacji Studio nie odpowiada za jakiekolwiek wady, uszkodzenia, braki w wyposażeniu pojazdu zgłoszone przez Klienta po wykonaniu usługi.
  5. Myjnia nie odpowiada za utratę bądź uszkodzenie rzeczy wartościowych pozostawionych w samochodzie np. pieniądze, laptopy, telefony, aparaty foto, biżuterię, dokumenty, foteliki dziecięce itp.
  6. Wszelkie wyposażenie dodatkowe zamontowane w pojeździe w tym foteliki samochodowe powinny zostać zdemontowane przez Klienta. Ich ponowny montaż leży po stronie użytkownika/właściciela pojazdu ze względu na fakt, iż jego niewłaściwe zamontowanie mogłoby nieść za sobą niebezpieczeństwo błędu montażu.
  7. Studio zastrzega sobie prawo do odmowy świadczenia usług, jeżeli pojazd jest w złym stanie technicznym, niebezpiecznym dla personelu Studio lub nie spełnia innych warunków umożliwiających bezpieczne i skuteczne wykonanie usług Detailingu. W takim przypadku Studio może zaproponować alternatywne rozwiązania lub odmówić świadczenia usług.
  8. Studio nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe wskutek mycia wysokim ciśnieniem wody (dotyczy miejsc gdzie samochód był szpachlowany i szpachel jest popękany lub uszkodzony jest lakier, naderwane listwy plastikowe, wkłady lusterek uszkodzone etc.).
  9. Klient zgadza się, że Studio może wykonywać fotografie lub filmy przed i po usłudze Detailingu oraz wykorzystywać je w celach marketingowych, reklamowych lub promocyjnych bez konieczności uzyskiwania dodatkowej zgody Klienta.
  10. Klient pozostawiający samochód powinien przekazać kluczyki do auta i udzielić wszelkich niezbędnych do uruchomienia pojazdu informacji, jeśli są dodatkowe zabezpieczenia. Klient upoważnia tym samym właściciela studia do poruszania się pojazdem na terenie firmy.
  11. Część usług tj. mycie silnika oraz pranie tapicerki ze względu na specyfikę, złożoność,  oraz podwyższoną możliwość wystąpienia  uszkodzeń w pojeździe – wykonywane są na ryzyko klienta.
  12. Przebywanie w samochodzie podczas świadczenia usługi jest zabronione.
  13. Po wykonanej usłudze klient zobowiązany jest do oględzin pojazdu i zgłoszenia ewentualnych  zastrzeżeń co do stanu auta, pracownikowi myjni lub jego przełożonym.
  14. Po wyjeździe z myjni reklamacji nie uwzględnia się.

V. Reklamacje

  1. W przypadku niezadowolenia z jakości usługi Detailingu, Klient ma prawo złożyć reklamację. Reklamacje należy zgłaszać na piśmie w ciągu 7 dni od daty wykonania usługi. Reklamacje powinny zawierać dokładny opis problemu oraz ewentualne dowody na niezgodność usługi z umową.
  2. Studio zobowiązuje się rozpatrzyć reklamację w terminie 14 dni od jej otrzymania. Studio podejmie działania mające na celu naprawienie ewentualnych niezgodności, jeśli reklamacja zostanie uznana za uzasadnioną.
  3. Jeśli reklamacja nie zostanie rozstrzygnięta w sposób satysfakcjonujący dla Klienta, strony będą dążyć do rozwiązania sporu drogą negocjacji i mediacji. W przypadku niemożności osiągnięcia porozumienia, spór będzie podlegał jurysdykcji sądowej właściwej dla siedziby Studio.

VI. Ochrona danych osobowych

  1. Studio zobowiązuje się do przestrzegania przepisów dotyczących ochrony danych osobowych. Wszelkie dane osobowe przekazane przez Klienta będą przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  2. Klient wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z realizacją umowy oraz w celach marketingowych, księgowych, reklamowych i promocyjnych przez Studio. Klient ma prawo do wglądu w swoje dane osobowe, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia.

 

VII. Postanowienia końcowe

  1. Niniejszy regulamin stanowi integralną część umowy między Klientem a Studio i obowiązuje od chwili zawarcia umowy.
  2. Studio zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu. Klient zostanie poinformowany o zmianach poprzez umieszczenie aktualnej wersji regulaminu na stronie Studia.
  3. W przypadku zmiany regulaminu, Klient ma prawo do zrezygnowania z usług Studio, jeśli nie akceptuje nowych postanowień regulaminu.
  4. W przypadku jakiejkolwiek niezgodności lub sporu wynikającego z niniejszego regulaminu, obowiązują przepisy polskiego prawa.

Oferta

Detailing

Wulkanizacja

Powłoki

Dane kontaktowe

mrpolerka@gmail.com

518 896 421

Butrymów 4

05-270 Marki 

Dokumenty

Regulamin

Obserwuj nas