Regulamin
Regulamin świadczenia usług przez MR. POLERKA CAR STUDIO
Prosimy o zapoznanie się z tym regulaminem przed skorzystaniem z naszych usług.
Niniejszy regulamin określa zasady i warunki korzystania z usług Studia Detailingu MR. POLERKA CAR STUDIO Tomasz Rosiak z siedzibą przy ulicy Butrymów 4, 05-270 Marki. (NIP: 1251714430)
Definicje
- MR.POLERKA CAR STUDIO Tomasz Rosiak – zwane dalej Studio oznacza przedsiębiorstwo prowadzące usługi detailingu samochodowego, mieszczące się pod adresem wskazanym powyżej.
- Klient – osoba fizyczna lub prawna, korzystająca z usług Studio.
- Usługi Detailingu – wszelkie usługi związane z czyszczeniem, pielęgnacją i renowacją samochodów oferowane przez Studio.
I. Ogólne
- Zlecenie przez Klienta świadczenia usług mycia, czyszczenia, kosmetyki samochodowej itp. usług ujętych w cenniku Studia jest równoznaczne z oświadczeniem Klienta, że zapoznał się i akceptuje postanowienia niniejszego Regulaminu.
- Studio jest czynne od poniedziałku do piątku od godziny 8:00 do 18:00 oraz w soboty od godziny 8.00 do 16.00.
- Umawianie wizyt, świadczenie usług i odbieranie samochodów odbywa się w godzinach pracy Studia.
- Studio świadczy usługi dla następujących typów pojazdów: samochodowy osobowe, terenowe, vany, samochody dostawcze, łodzie, skutery, motocykle, skutery wodne o wysokości nie większej niż 2400 cm.
- Usługi wykonujemy po wcześniejszym ustaleniu zakresu usług oraz jej wycenie z Klientem.
- Pełny zakres usług myjni oraz obowiązujące ceny tych usług wyszczególnione są w Cenniku.
II. Rezerwacje i płatności
- Klient może dokonać rezerwacji usług Studio poprzez kontakt telefoniczny, emailowy lub osobiście.
- Ceny podane w Cenniku są cenami minimalnymi. Wycena usługi uzależniona jest od marki i modelu pojazdu oraz od jego stanu. Studio zastrzega sobie prawo do zmiany ustalonej wysokości opłat za usługi. W przypadku takiej zmiany, Klient zostanie o tym poinformowany przed dokonaniem usługi.
III. Odwołania i zmiany terminów
- Klient może dokonać zmiany terminu najpóźniej 24 godziny przed ustaloną rezerwacją usługi Detailingu za zgodą Studio. W przypadku odwołania usługi przez Klienta, Studio może zastosować odpowiednie opłaty lub zatrzymać część wpłaty jako pokrycie kosztów związanych z przygotowaniem do usługi.
- Klient, który nie stawi się po odbiór auta zostanie obciążony za parking kwotą 100 zł za każdą dobę. Opłata zostanie naliczona po 24 godzinach od terminu odbioru pojazdu.
- Studio zastrzega sobie prawo do odwołania lub zmiany terminu usługi z przyczyn niezależnych od siebie. W takim przypadku Studio zobowiązuje się do powiadomienia Klienta i zaproponowania nowego terminu lub zwrotu wpłaty.
IV. Warunki świadczenia usług
- Studio podejmuje wszelkie starania, aby usługi Detailingu były świadczone z należytą starannością i profesjonalizmem. W przypadku jakichkolwiek szkód lub strat wynikających z niewłaściwego wykonania usługi Detailingu, Studio podejmie działania mające na celu naprawienie wyrządzonej szkody, jednakże nie ponosi odpowiedzialności za szkody pochodzące z wadliwego stanu pojazdu przed usługą.
- Klient zobowiązuje się dostarczyć wszystkie niezbędne informacje na temat pojazdu, takie jak stan techniczny, informacje o specjalnych wymaganiach czy wrażliwych elementach, aby umożliwić Studio prawidłowe świadczenie usług. Studio nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z braku lub nieprawidłowych informacji przekazanych przez Klienta.
- Klient jest zobowiązany poinformować pracownika myjni o nietypowym wyposażeniu pojazdu zamocowanym do nadwozia.
- Klient przed pozostawieniem pojazdu w Studio powinien poinformować pracowników Studio o wadach, uszkodzeniach pojazdu, braku w wyposażeniu. W przypadku braku takich informacji Studio nie odpowiada za jakiekolwiek wady, uszkodzenia, braki w wyposażeniu pojazdu zgłoszone przez Klienta po wykonaniu usługi.
- Myjnia nie odpowiada za utratę bądź uszkodzenie rzeczy wartościowych pozostawionych w samochodzie np. pieniądze, laptopy, telefony, aparaty foto, biżuterię, dokumenty, foteliki dziecięce itp.
- Wszelkie wyposażenie dodatkowe zamontowane w pojeździe w tym foteliki samochodowe powinny zostać zdemontowane przez Klienta. Ich ponowny montaż leży po stronie użytkownika/właściciela pojazdu ze względu na fakt, iż jego niewłaściwe zamontowanie mogłoby nieść za sobą niebezpieczeństwo błędu montażu.
- Studio zastrzega sobie prawo do odmowy świadczenia usług, jeżeli pojazd jest w złym stanie technicznym, niebezpiecznym dla personelu Studio lub nie spełnia innych warunków umożliwiających bezpieczne i skuteczne wykonanie usług Detailingu. W takim przypadku Studio może zaproponować alternatywne rozwiązania lub odmówić świadczenia usług.
- Studio nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe wskutek mycia wysokim ciśnieniem wody (dotyczy miejsc gdzie samochód był szpachlowany i szpachel jest popękany lub uszkodzony jest lakier, naderwane listwy plastikowe, wkłady lusterek uszkodzone etc.).
- Klient zgadza się, że Studio może wykonywać fotografie lub filmy przed i po usłudze Detailingu oraz wykorzystywać je w celach marketingowych, reklamowych lub promocyjnych bez konieczności uzyskiwania dodatkowej zgody Klienta.
- Klient pozostawiający samochód powinien przekazać kluczyki do auta i udzielić wszelkich niezbędnych do uruchomienia pojazdu informacji, jeśli są dodatkowe zabezpieczenia. Klient upoważnia tym samym właściciela studia do poruszania się pojazdem na terenie firmy.
- Część usług tj. mycie silnika oraz pranie tapicerki ze względu na specyfikę, złożoność, oraz podwyższoną możliwość wystąpienia uszkodzeń w pojeździe – wykonywane są na ryzyko klienta.
- Przebywanie w samochodzie podczas świadczenia usługi jest zabronione.
- Po wykonanej usłudze klient zobowiązany jest do oględzin pojazdu i zgłoszenia ewentualnych zastrzeżeń co do stanu auta, pracownikowi myjni lub jego przełożonym.
- Po wyjeździe z myjni reklamacji nie uwzględnia się.
V. Reklamacje
- W przypadku niezadowolenia z jakości usługi Detailingu, Klient ma prawo złożyć reklamację. Reklamacje należy zgłaszać na piśmie w ciągu 7 dni od daty wykonania usługi. Reklamacje powinny zawierać dokładny opis problemu oraz ewentualne dowody na niezgodność usługi z umową.
- Studio zobowiązuje się rozpatrzyć reklamację w terminie 14 dni od jej otrzymania. Studio podejmie działania mające na celu naprawienie ewentualnych niezgodności, jeśli reklamacja zostanie uznana za uzasadnioną.
- Jeśli reklamacja nie zostanie rozstrzygnięta w sposób satysfakcjonujący dla Klienta, strony będą dążyć do rozwiązania sporu drogą negocjacji i mediacji. W przypadku niemożności osiągnięcia porozumienia, spór będzie podlegał jurysdykcji sądowej właściwej dla siedziby Studio.
VI. Ochrona danych osobowych
- Studio zobowiązuje się do przestrzegania przepisów dotyczących ochrony danych osobowych. Wszelkie dane osobowe przekazane przez Klienta będą przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- Klient wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z realizacją umowy oraz w celach marketingowych, księgowych, reklamowych i promocyjnych przez Studio. Klient ma prawo do wglądu w swoje dane osobowe, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia.
VII. Postanowienia końcowe
- Niniejszy regulamin stanowi integralną część umowy między Klientem a Studio i obowiązuje od chwili zawarcia umowy.
- Studio zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu. Klient zostanie poinformowany o zmianach poprzez umieszczenie aktualnej wersji regulaminu na stronie Studia.
- W przypadku zmiany regulaminu, Klient ma prawo do zrezygnowania z usług Studio, jeśli nie akceptuje nowych postanowień regulaminu.
- W przypadku jakiejkolwiek niezgodności lub sporu wynikającego z niniejszego regulaminu, obowiązują przepisy polskiego prawa.
Oferta
Detailing
Wulkanizacja
Powłoki
Dane kontaktowe
mrpolerka@gmail.com
518 896 421
Butrymów 4
05-270 Marki
Dokumenty
Regulamin